هیئت تنیس روی میز لارستان    Larestan  Table Tennis  Associate

هیئت تنیس روی میز لارستان Larestan Table Tennis Associate

پایگاه اطلاع رسانی هیئت تنیس روی میز لارستان
هیئت تنیس روی میز لارستان    Larestan  Table Tennis  Associate

هیئت تنیس روی میز لارستان Larestan Table Tennis Associate

پایگاه اطلاع رسانی هیئت تنیس روی میز لارستان

یلدا قنادپور مقام سوم مسابقات گراش در رده نونهالان را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، مسابقات آزاد بانوان تنیس روی میز گراش یادواره زنده یاد بانو حاجیه رضوی در دو رده سنی ازاد، نونهالان و رقابت های دوبل در خانه پینگ پنگ گراش با حضور شهرستان های بندرعباس، گراش، رودان، لار و اوز برگزار شد.

 

در رده سنی نونهالان ۲۰ بازیکن بصورت دوحذفی به رقابت پرداختند که سارینا مرادی از بندرعباس مقام قهرمانی را کسب کرد، حدیث خازنی پور از رودان در جای دوم قرار گرفت و یلدا قنادپور از لار به مقام سوم رسید.

 

در رده سنی آزاد ۲۲ بازیکن بصورت دو حذفی به مصاف هم رفتند که آیدا اسماعیلی و فضیلت امینیان هردو از لار به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند و سارینا مرادی از بندرعباس مقام سوم را به خود اختصاص داد.

   در قسمت دوبل بزرگسالان نیز معصومه پایمرد و زهرا افشار از گراش مقام قهرمانی را بدست اوردند، سارینا مرادی و رقیه کبیری از بندرعباس دوم شدند و سکینه اکبری و صدف سرخی از گراش مقام سوم دوبل را به خود اختصاص دادند.

 

در پایان از سوی خانواده زنده یاد بانو حاجیه رضوی و حاج احمد رهنورد به نفرات برتر رقابت ها جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش مبلغ هفت میلیون ریال اهدا گردید.

 

فوزیه ناصری عضو شورای اسلامی شهر گراش، احمد حسن نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش، رباب پالاش معاونت ورزش بانوان، اعضا هیات تنیس روی میز شهرستان های گراش، لار و اوز و اقای فرزانه فرزند زنده یاد بانو حاجیه رضوی از نزدیک شاهد این رقابت ها بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد